دانجال ها

مجموعه ای از دان ها ( دانستنیها ) و جال ها ( جالب ها ) ی دنیا و عصر حاضر

دانجال ها

مجموعه ای از دان ها ( دانستنیها ) و جال ها ( جالب ها ) ی دنیا و عصر حاضر

6 اشتباه بزرگ شامپویی

دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۰۰ ق.ظ
جالب و خواندنی !!!!!!!!!!
موها به دلایل مختلف مانند سست بودن ریشه، درست شانه نکردن و نبود مراقبت کافی از آن ها دچار ریزش و مشکلات مختلف می شوند اما یکی از نکاتی که کمتر به آن توجه دارید نحوه استفاده و انتخاب شامپو است که نقش به سزایی در عمر موهای شما دارد.

شامپو دارای روش خاصی برای مصرف کردن است که اگر طبق دستورالعمل استفاده نشود می تواند مشکلات بسیاری را برای شما ایجاد کند. بزرگترین اشتباهات شامپویی را در ادامه با هم مرور می کنیم:

**اشتباه اول: اگر می خواهید بهترین استفاده را از شامپو ببرید باید این نته را در نظر داشته باشید که شامپو هنگامی کاملا درست کار می کند که موهای شما تماما خیس شده باشند. قبل از آنکه از شامپو استفاده کنید برای مدت دو دقیقه زیر دوش موهای خود را تنها با آب ماساژ دهید.

**اشتباه دوم: در دومین حرکت وقتی در حال ماساژ دادن سرتان هستید از کف دست و با فشار این کار را انجام ندهید. فشار زیاد روی رشته های مو آن ها را از بین می برد و اثر شامپو نیز بی نتیجه باقی می ماند. برای اینکار بهتر است از انگشتان کمک بگیرید.

**اشتباه سوم: اگر سرتان را چند دست با شامپو شسته اید دیگر دلیلی برای تکرار اینکار نیست. در صورتی که درست سرتان را ماساژ داده باشید و آن را به دقت آبکشی کنید، اثرشامپو مشخص می شود. در این صورت از تکرار چندین باره شستن سر که نیازی به آن نیست خودداری کنید چرا که به پوست سر شما آسیب وارد می شود.

**اشتباه چهارم: اگر موهای شما دارای حالت خاصی است که نیاز به مکمل ها دارد آن ها را فراموش نکنید چرا که در این صورت شامپو کمک خاصی به شما نمی کند. برای استفاده از مکمل ها بهتر است ان ها را با دست در میان مو پخش کنید.

**اشتباه پنجم: حتما روی برچسب های هشدار شامپو را به دقت بخوانید. در این بخش مدت زمان استفاده از شامپو نوشته شده است و سعی کنید کمتر یابیشتر از ان شامپو را روی سرتان نگه ندارید.
  • سید عرفان مسعودی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی